Forza Horizon 5 julkaistaan marraskuussa
Playground Games on kertonut käyttävänsä pelissä säteenseurantaa parantaakseen sen äänimaailmaa.
Yksityiskohtaisella kehitysvideolla pelin luova ohjaaja Mike Brown ja äänisuunnitteluvastaava Fraser Strachan kertovat, kuinka Forza Horizon 5 käyttää säteenseurantaa avukseen parantaakseen äänimaailmaa.
Lyhyesti selitettynä, säteenseurannan periaatteita käytetään äänimaailman luomiseksi, jolloin peli tunnistaa jatkuvasti lähiympäristössä olevat esineet ja vastaanottaa näistä kimmonneet äänet mahdollisimman terävästi. Kaksikko paljastaakin, että esimerkiksi ahtaammin asutuilla alueilla äänet kimpoilevat paljon huomattavammin, kun taas metsissä ne vaimentuvat ympäröivän kasvillisuuden vuoksi.
Forza Horizon 5 julkaistaan PC:lle ja Xbox Seriesille sekä Xbox Onelle 9. marraskuuta.