BF1 Kevätpatchi – Mitä on odotettavissa
CTE (Community Test Environment) ympästöön tuli jo kevätpätsi. Todennäköisesti tuotantoo tuleva patchi on hyvin samansisältöinen. Tässä joitain merkittävimpia poimintoja tuon testipatchin kuvauksesta.
Uusia toiminnallisuuksia
BF1seen tulee BF4:sta tutu Ribbonit, eli ne pikkusaavutukset. Toinen – vähän isompi muutos on luokkarankkien pumppaaminen 10:stä 50:een! Lisäksi patchin mukana tulee kierroksen loppustatseihin seuraavan kartan äänestys.
Käyttöliittymä
Mitaleista tulee automaattisesti aina ensimmäinen trackattaväksi ja Argonnen Glitchi on korjattu. Ajoneuvoja ei voi jatkossa napata, jos sattuu olemaan nopeammin odotusnäytöllä, vaan ajoneuvot vapautuvat otettavaksi, vasta kierroksen alkaessa.
Aseet
Selblaster 1906 saa rakkautta, kun sen tarkkuutta parannetaan ja rekyyliä sekä hajontaa vähennetään. Toisella puolella on taas Hellriegel, Automatico Trench, M1909 Storm, Madsen Storm, MG15 Storm, BAR Storm jotka kaikki saa lisää rekyyliä 14% verran.
Sekalaisia päivityksiä
Päivitys nopeuttaa Eliittisotilaiden palautumista – patch notes sanoo ”Fixed unintentionally high healt regen delay”, tulkitse siitä sitten. Elittisotilaiden kranujen määrää myös tarkistetaan – alaspäin tietysti.
Ehkä koko patchin hauskin päivitys on se, että ratsumiehen uhriksi joutumisen kokemusta on parannettu! Oikeasti tämä tarkoittaa, että liian pitkälle ulottuvaa miekkaa on korjattu.
Lisäksi myrkkykaasun kesto lasketaan nykyisestä 22 sekunnista vain 15 sekuntiin.
Mitä jäin kaipaamaan
Ehdottomasti suurin pettymys oli, ettei vuokraservujen adminominaisuuksia ole vieläkään lisätty tai ainakaan Patch noteissa ei mainita mitään. Sen sijaan Dicen kehittäjä @_jjju_ on twiitannut, että asiaan saattaa olla kunnossa varsinaisessa patchissa.
Revive on myös nykymuodossaan aika buginen. Revattu sotilas toimii vähän satunnaisesti ylösnousemuksensa jälkeen. Sitä olis voitu korjata ja vaikka asiasta ei mitään mainita on tuo samainen @_jjju_ sanonut, että asiaa on yritetty korjata, mutta täyttä varmuutta korjauksen toimivuudesta ei vielä ole.
Varsinaisen patchin pitäis tulla helmikuun aikana, että kohtahan me jo itse päästään kokeilemaan mikä muuttuu ja miten.
Ja nyt kun jaksoit tänne asti, niin ohessa vielä sama vähän laajemmin selitettynä videon muodossa 😀